Saturday, May 5, 2012

Selamat Tinggal






Tamat sudah semester lima pada 03 mei yang lepas, selepas kertas
peperiksaan Server Management dikutip oleh pengawas peperiksaan.
macam macam perasaan yang ada.
sedih.
gembira
kecewa

ya, sedih apabila mengenangkan terpakse mengambil
semester pendek selama 2 bulan.
sedih juga kerana agenda semasa cuti terpakse
dilupakan.
semester pendek yang akan bermula
pada 11mei 2012.
terasa terlalu singkat sahaja masa berlalu meninggalkan.
Masa masa cuti singkat yang ada dihabiskan 
dengan sepuas nye.
tekanan final exam belum sempat reda
terpakse menghadapi semester pendek pula.
study,study,study.
takde masa nak enjoy sudah .

Gembira kerana sudah berjaya menghabiskan 
semester lima dengan jaya nye.
segala suka duka
cabaran
dugaan
tekanan
dilalui dengan pasrah .
semoga memberikan hasil yang mampu
membuatkan ku tersenyum.

Kecewa kerana last paper teramat la killer
terpakse perah otak nak menjawab sehingga ke
titik ayat terakhir sebelum masa
peperiksaan tamat.
dan kecewa kerana apa yang dibaca tak boleh
nak refresh balek 
rase macam freeze je otak kat dalam
panggung syarahan time tu.

Anyway, wish me a very gud luck for the result.
Semoga Allah melembutkan hati pemeriksa selembut lembut nya.
~amin~





Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entry Sampai Habis ^-^v

4 comments:

cik awi said...

happy blogging

ejulz said...

gud luck.. usaha sudah.. skang ni berdoa dan bertawakal.. ^_^

ku-cit said...

gd luck 4 result...

SyerraSharin said...

terima kasih . ^-^

Post a Comment