Monday, June 6, 2011

Cendol pulut cendol pulut...

Salam...

Saye baru jew pulang dari kampung halamanbelah mama saye (tangkak,johor)...saye terpakse follow my mum...hurm...malas sebenar nyew....sooo....sekarang ni saye rase sgt2 la penat n letih n tired (same je tu larh)
haha...tapi saye menyempat jew lak taip2 entry ni....korang,sesaje jew nak cite y saye tibe2 tingin lak mam CENDOL PULUT....urmm....yummy2.....telan air liur beb!! bile saye google search "cendol pulut"-images...
v
v
v
v
v
v
v
v
perhhhh...!!





haa telan air liur x tengok??? haha lagi2 tem2 nga cuace "sejuk" MALAYSIA ni mesti besh2 giler2 la kan....huhu....sluuuurrppp yummmy3.....macam orang mengidam lak akoo ni kan haha....agak2 bile la gak nyew tekak saye ni dapat menghirup n menikmati kelazatan cendol pulut ni yew....harap2 la kan dalam mase terdekat ni...huhu xla kang kempunan saye nak menghirup cendol ni huhu....lagipown da lame kowt x mam cendol...ok la 2 saje....

salam...




Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entry Sampai Habis ^-^v

2 comments:

Rashid said...

wow sedapnya!!!

SyerraSyafeyra said...

haha sedap kan.....huhu

Post a Comment