Thursday, June 9, 2011

BUBU beranak lagi haha

Salam...
lupe nak taip entry sal cite ni tadi huhu...ok...kalaw de sape2 y ade bace entry saye sebelom ni click sini..!!..BUBU(*correction-->name sebenar BUBU bukan LULU huhu) 2 adalah menatang peliharaan saye y comey sgt2 iaitu sedare sepupu papat kepada tikus = hamster...huhu...c BUBU y subur bebenor ni baru jew beranak lagi tadi wey....4 ekor lak anak dy kali ni....huhu (sebelom ni 5 ekor) so...skunk ni ekowt total + ngan sebelom ni ank c BUBU ni sume nyew 9 ekor skunk...total keseluruhan hamster y saye ade buat mase skunk ni...11 ekor beb...!!! warrggghhh...manyak giler lorh....hahhah mem saye = yatt cadangkan suh saye jual kan jew hamster2 2...ley masyuk2 cikit huhu...tapi ade ke y nak beli sebab nyew xkan la saye nak pos kan menatang ni pulak kan hahah so,sape y nak beli kene la datang uma saye...soooo...ade ke y sanggup...??huhu...sebenar nyew mem saye lagi sorang ni...ika name nyew...kate nak mintak satu hamster nyew..tapi x di amek2 gak sampai skunk..yela skunk dy xde transport lagi...law ika datang kang saye nak bagi la dy 3 ke 4ekor kew....huhu xlarat kowt nak bela banyak2 huhu...lagipown xley la nak bela banyak2 kang ade y mati lak...huhu anyway...congrats to BUBU n partner(no name) hahaha
salam....



(pix2 ni bukan pix sebenar hamster saye ye..ni google search jew ;p)






Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entry Sampai Habis ^-^v

10 comments:

♥ Frau Reen ♥ said...

alamak..rin tkut..cm alien je ank die..:)

SyerraSyafeyra said...

hahha baru tgk lam pic...lom depan2 lagi la geli jew..haha baru lahir mmg cam2 t da de bulu mmg comel...hehe

cik wiwiz said...

Sy pun ada bela hamster. Tapi tak beranak lg.. Sy geli ah tgk anak2 dy.. Eii.. Hik. t snap lah pix dy??

SyerraSyafeyra said...

huhu saye pon mule2 tgk mmg geli giler huhu tpi sbb da bese so,da x geli huhu...alorh cik wiwiz...saye mmg xnak snap pic hamster la coz org kate nanti cpt mati huhu xtaw la hehe =)

SyerraSyafeyra said...

sory taw cik wiwiz...=)

cik wiwiz said...

Hehe.. Dah besa, comel je kan :D Oh tape.. sokay.. sy fhm :) Jaga eok2 taw :)

miss cloudy said...

tomei nyer... used to have bubu of my own

lenloy said...

Jemput jalan-jalan ke blog saya..

http://lenloy-closet.blogspot.com/


Juga diiklankan di..

mudah.my/lenloy-closet


Terima kasih.. Salam kenal :)

Axieana Yumi Life said...

mmg la comey tp geli tgk hamster...
(^_^)

SyerraSyafeyra said...

hehe =)

Post a Comment