Saturday, November 26, 2011

Setiap Pertemuan Pasti Ada Perpisahan




Setelah sekian lame menyepikan diri
dari dunia blogger
saya kembali lagi bersama entry terbaru
Request-request join giveaway or others
terpakse diabaikan gare-gare
line BB celcom yang tidak mengizinkan.  *sorry
Follower- follower pon baru harini dapat
     follow back.   *Thanks n sorry

Oke another 4 days.
Empat hari sahaja lagi yang tinggal
untuk saya berkhidmat di PPDK.
2hb pasti akan tiba untuk
saya mengucapkan SELAMAT TINGGAL
kepada warga-warga PPDK.
Yang Pasti seribu kenangan
akan tetap terpahat di minda.
dan airmata saya pasti akan membasahkan pipi.

Setiap kali memikirkan yang saya akan meninggalkan PPDK
pasti hati akan terasa sebak.
Anyway, perjalanan hidup mesti diteruskan
dan saya akan kembali menjalani
rutin sebagai student.
Bukan lagi Staff Praktikal di PPDK
selepas 2hb,yang selalu
disakat dan di usik oleh pegawai dan staff disana.
Yang pasti akan membuatkan saya tersenyum
jika diingat-ingat semula ^-^

Pada hari tersebut saya pasti akan melangkah pulang
dengan senyuman di wajah dan
membawa hati yang sebak..


SELAMAT TINGGAL PPDK




Terima Kasih Kerana Sudi Baca Entry Sampai Habis ^-^v

6 comments:

Nashieha said...

tiba-tiba saya pun teringat kenangan masa berkhidmat di PPDK :)

SyerraSharin said...

sedey kan? :(

Bulan Syurga Firdausi said...

ptemuan ppisahan krana Allah ~~~

SyerraSharin said...

ya semua ini sudah takdir NYA.

Pelampung Bocor said...

PPDK?

DIDIE BAHAZIM said...

kngn tetap abadi dlm hati.... :)

Post a Comment